Velje pesu ja kahjude ära tundmine


Miks pesu on vajalik?

Tavakasutajale ütleme alati, et kui võimalik, siis teostage kontaktivabapesu. Kui puuduvad teadmised ja õiged vahendid, siis selle pesuga on kõige väiksem oht kahjustada velgi. Ei toimu pori, liivaterade ja tahke bituumeni hõõrumist velje pinnakattel, mis võib kahjustada lakki, värvikihti või osadel juhtudel poleeritud haljast metalpinda. Isegi mikroskoopiliste kahjude puhul on korrosiooni oht tulevikus suurem. Rääkimata hõõrumisel toimuvast pinnakatte matistamisest, mis muudab veljed tuhmiks ning mustusele heaks nakkepinnaks.

 
Valida vastavalt eesmärgile sobiv pesu. Meie puhul oleme arvestanud, et kvaliteetne tööde ülesehitus võtab küll aega, aga aitab hiljem saavutada paremaid tulemusi taastusprotsessis. Juhul kui tahad vahetada kogemusi, jagada oma nippe, võrrelda pesukeemiat - võta aga julgelt ühendust.
— Silver Penu, SP Studio
 

Kvaliteetne pesu on kvaliteetse taastuse eelduseks.

Pesust algab kogu taastusprotsess. See valmistab velje ette sirgestustöödeks, värvi- või poleertöödeks ja aitab tagada edasise töö tulemuslikkuse.

Tulemusliku kontaktpesu kui ka kontaktivaba pesu tagab õige pesukeemia kasutamine ja õiged töövõtted. Liiga tugeva pesukeemia või konsentraatide kasutamine võib söövitada lakki, värvkatet, poleeritud alumiiniumi või kroompinda ning kahjustada velgede pinnakatet jäädavalt.

Meie pesu protsess

EELPESU - veljele kantakse eelpesuaine, mis võimaldab kontaktivabalt veega suurem pori maha saada.

PIGIPESU -Velg kaetakse pigipesu leotusainega, et aine jõuaks reageerida pigiga, tuleb oodata ~10-15min. Aine reageerib ladestunud pigiplekkidele. Järgneb loputus. Suuremate pigitükkide eemaldamisel oleme kasutanud spetsiaalset plastik labitat. Aga olgem ausad, ka see on äärmiselt riskantne võte kriipimaks velge. Kui pinnakattel on veel näha tumedaid pigitäppe, siis protsessi korratakse. Esiküljel, aga kodarate vahele mahtuvat pintslit. Kuna enamjaolt, velje esiküljel, toimub taastusprotsessis ülelakk, siis see võimaldab meil kontaktpesu.

PIDURITOLMU PESU - velg kaetakse piduritolmu letousainega, mis eemaldab ainult ladustunud piduritolmu.

Selleks, et aine saaks reageerida, tuleb oodata ~10-15 minutit. Keemilisest reaktsioonist on näha tumelillat piduritolmu. Protsessi korratakse, kuni velg on puhas.

KUIVATUS - mikrofiiblapiga või surveõhuga kuivatus. Ärge unustage, et ka kuivatusprotsess on omaette teadus, kus pinnakatet võib hõõrumisel kahjustada. Lisaks ladestunud vesi ja veetilgad jätavad kuivamisel maha söövitavaid jälgi.

Kokkuvõte

Valida vastavalt eesmärgile sobiv pesu. Meie puhul oleme arvestanud, et kvaliteetne tööde ülesehitus võtab küll aega, aga aitab hiljem saavutada paremaid tulemusi taastusprotsessis. Juhul kui tahad vahetada kogemusi, jagada oma nippe, võrrelda pesukeemiat - võta aga julgelt ühendust.



Head leotust,


Silver Penu

Siiritabri.com